اطلاعات بیشتر
خانه » خدمات ترجمه » ترجمه همزمان و حضوری

ترجمه همزمان و حضوری

مترجم رسمی حضوری

در بسیاری از مراجع رسمی همچون سفارت‌خانه‌ها به خدمات ترجمه رسمی نیاز است حتی در دادگاه‌هایی که یک طرف پرونده تبعه غیر ایرانی است.
آیا قصد ازدواج با یک تبعه خارجی را دارید و یا می‌خواهید از یک تبعه خارجی برای کار یا قراردادی وکالت رسمی بگیرید؟ دفترخانه‌های ازدواج، طلاق و یا دفترخانه‌های رسمی مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران موظف به استفاده از خدمات مترجمان رسمی هستند.

دارالترجمه رسمی پارس شمیران با برخورداری از همکاری بسیاری از مترجمان رسمی دادگستری بهترین گزینه برای ترجمه همزمان و حضوری رسمی است.

 

ترجمه همزمان بصورت حضوری و تلفنی

آیا تا بحال در همایش, کنفرانس یا سمیناری شرکت کرده اید که نیاز به مترجم همزمان برای حاضران و شرکت کنندگان باشد ؟

تیم خبره و با تجربه مترجمان همزمان همکار میرپارس آماده ارائه انواع خدمات ترجمه همزمان اعم از ترجمه سخنرانی و کنفرانس، همراهی در سفرهای خارجی ، حضور در کارخانجات ، ترجمه‌ کارگاه‌های آموزشی ، همراهی در مصاحبه سفارت‌خانه‌ها و بازدید از نمایشگاه‌ها، کمک به مکالمه تلفنی و ویدیویی، مصاحبه‌های کاری و دانشگاهی، و سایر نیازهای مشتریان دارا است.

 

اعزام مترجم همزمان ( همراه)

در برگزاری نمایشگاهها تخصصی و سمینارهای برای ترجمه گفتگو میان شما و شرکای تجاری خود ممکن است چه در داخل و چه در خارج از کشور نیاز به یک و یا چند مترجم به زبانهای مختلف داشته باشید. در این صورت دارالترجمه رسمی پارس شمیران، مترجمین مورد نظر شما را به تعداد و زمان مورد نیاز شما در اختیار شما میگذارد.

 

حرفه‌ای بودن، حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی مشتریان اولویت اصلی ماست. کیفیت، سرعت، دقت، روان بودن ترجمه و هزینه مناسب معرف همیشگی خدمات پارس شمیران است.

جهت اطلاع از تعرفه ترجمه همزمان و حضوری با شماره 26126860 – 021  تماس بگیرید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*