اطلاعات بیشتر
خانه » خدمات ترجمه » خدمات ترجمه رسمی

خدمات ترجمه رسمی

دارالترجمه رسمی پارس شمیران با سابقه درخشان کادری ارزشمند از مترجمان رسمی و کارشناسان حقوقی را کنار هم جمع کرده و توانسته است به این طریق نه تنها به عنوان دارالترجمه رسمی بلکه به عنوان یک مشاور و راهنما در کنار مشتریان ارزشمند تا پایان پروسه و فرایند پذیرش و اخذ ویزا قرار گیرد. دفتر ترجمه رسمی شماره 242 قوه قضاییه یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین دفاتر ترجمه رسمی ایران به شمار می رود و این آمادگی را دارد تا این سابقه و این سطح از تجربیات گسترده را در اختیار هم میهنان عزیز قرار دهد تا هر چه بیشتر فرایند اخذ ویزا و پذیرش را برای هموطنان گرامی تسهیل کرده و از بار سنگین استرس و فشار این امر بر روی هم میهنان گرامی بکاهد.

خدمات ترجمه رسمی به طور کلی شامل مراحل مختلفی می شود. در مرحله اول مشتری می بایست اصل مدارک خود را که سفارت برای فرایند صدور ویزا نیاز دارد به متصدیان و کارشناسان دارالترجمه رسمی پارس شمیران تحویل دهد. با توجه به حساسیت این موضوع لازم است در ارتباط با هر مدرک اطلاعات کافی از کارشناسان حقوقی ما گرفته شود. کارشناسان ما در خدمت شما هستند تا اطلاعاتی کامل و ذخیره ای ارزشمند از تجربیات خود را در این امر در اختیار مشتریان گرانقدر دارالترجمه رسمی پارس شمیران قرار دهند. هر مدرک ممکن است برای تایید نیاز به مدارک مکمل دیگر داشته باشد و هم چنین بسیاری از مدارک ممکن است نیاز به ممهور شدن توسط مراجع خاصی داشته باشند که کارشناسان ما متعهد هستند آسان ترین و سریع ترین راه را در این زمینه در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهند.

خدمات ترجمه رسمی هم چنین شامل ترجمه رسمی مدارک روی سربرگ قوه قضاییه همراه با آرم قوه قضاییه و آدرس و مشخصات دارالترجمه رسمی پارس شمیران می باشد. هم چنین خدمات ترجمه رسمی شامل ترجمه رسمی همراه با تاییدیه دادگستری، ترجمه رسمی همراه با تاییدیه وزارت امور خارجه و ترجمه رسمی همراه با تاییدیه سفارت یا به اصطلاح لیگالایز نیز می شود.

با توجه به حساسیت دقت در امر ترجمه رسمی مدارک در دارالترجمه ها و تاثیر گذاری مستقیم این امر در فرایند پذیرش و اخذ ویزای مشتریان گرامی با ابتکار مدیریت دارالترجمه رسمی پارس شمیران لابراتوار کنترل کیفیت در مرکز اصلی دفتر ترجمه رسمی نوید تشکیل شده است که کیفیت و سطح استاندارد خدمات ارائه شده در این مرکز را در سطح جهانی ارتقاء داده است.

لازم به ذکر است مشتریان گرامی دارالترجمه  رسمی پارس شمیران می توانند از خدمات ارزنده این مرکز با بالاترین کیفیت و دقت و مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان بهره مند شوند. افتخار ما رضایت مشتریان در سالیان سال ارائه خدمات ترجمه رسمی است. دارالترجمه رسمی پارس شمیران خود را متعهد می دادند تا با ارائه خدمات با کیفیت ارتباط مستمری را مشتریان خود ایجاد نماید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*