اطلاعات بیشتر
خانه » ترجمه » ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی

ترجمه رسمی مدارک دانشگاهی

این بخش از ترجمه رسمی مربوط به دانشجویانی می شود که به قصد ادامه تحصیل اقدام به اخذ پذیرش از دانشگاه های مختلف در کشورهای خارجی می نمایند. دانشگاه ها معمولا بسته به نیاز خود و کشوری که در آن واقع شده اند و هم چنین درخواستی که سفارت کشور مربوط از آن ها دارد مدارک مختلفی را جهت ارائه پذیرش به دانشجویان گرامی درخواست می کنند. با توجه به این که مدارک صادر شده در کشور ایران به زبان فارسی هستند لازم است تمامی این مدارک ترجمه رسمی شوند تا قابلیت استناد در کشورهای خارجی را داشته باشند. مدارکی که معمولا دانشگاه ها در این فرایند نیاز دارند شامل مواردی مانند ریزنمرات یا کارنامه کارشناسی یا لیسانس، دانشنامه یا مدرک تحصیلی کارشناسی یا لیسانس، ریزنمرات یا کارنامه کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس، دانشنامه یا مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس، ریزنمرات یا کارنامه دکتری، دانشنامه یا مدرک تحصیلی دکتری، ریزنمرات یا کارنامه دبیرستان، مدرک پایان سه سال دبیرستان یا دیپلم، ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی یا سال چهارم، مدرک پایان پیش دانشگاهی، گواهی رتبه، گواهی قبولی، گواهی سازمان سنجش، گواهی های دوره، گواهی های فنی و حرفه ای، سوابق کاری، سوابق بیمه، لوح تقدیر، لوح سپاس، شناسنامه کارت ملی و دیگر مدارک تحصیلی و هویتی می شود.

در اکثر موارد دانشجو قصد دارد تا درخواست پذیرش خود را برای چندین دانشگاه در یک کشور و یا حتی در چندین کشور به صورت همزمان ارسال نماید. بسیاری از دانشگاه ها ترجمه مدارک را به صورت hard copy نیاز دارند به این معنی که می خواهند اصل ترجمه مدارک به صورت فیزیکی و از طریق پست برای آن ها ارسال شود. بنابراین برای تحقق این موضوع دانشجو می بایست به تعداد دانشگاه های مورد نظر خود نسخه ترجمه شده از مدارک خود را ارسال نماید. در این موارد مشتری می تواند با مراجعه به دفتر مرکزی دارالترجمه رسمی پارس شمیران درخواست نسخه کند به این صورت که بعد از تحویل اصل مدارک خود به دفتر ترجمه رسمی پارس شمیران اعلام می کند که برای مثال به نسخه از ترجمه های مذکور نیاز دارد. دارالترجمه رسمی پارس شمیران مفتخر است در راستای اعتلای سطح علمی کشور و کمک به دانشجویان فرهیخته میهن عزیزمان علاوه برای تخفیف ویژه ای که برای این دسته از افراد در نظر می گیرد  درصد تخفیف نیز برای این دسته از دانشجویان که به چند نسخه از ترجمه های خود نیاز دارند ارائه نماید. بنابراین دانشجویان محترم علاوه بر تخفیف که از دفتر ترجمه رسمی پارس شمیران دریافت می کنند می توانند برای نسخه های اضافی ترجمه خود از درصد تخفیف اضافی نیز بهره مند گردند.

دفتر ترجمه رسمی پارس شمیران همواره تمام اهتمام خود را برای ارتقاء سطح علمی کشور صورت داده و همواره در حد توان آمادگی دارد تا زمینه مساعد را برای شکوفایی استعدادهای جوانان مستعد میهن عزیزمان فراهم آورد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*