اطلاعات بیشتر
خانه » ترجمه » دارالترجمه رسمی ایتالیایی

دارالترجمه رسمی ایتالیایی

دارالترجمه رسمی ایتالیایی (دفترترجمه رسمی ایتالیایی)

دارالترجمه رسمی پارس شمیران به عنوان یکی از مراکز اصلی ترجمه رسمی قوه قضاییه تحت عنوان دفتر شماره 242 قوه قضاییه خدمات خود را به هموطنان گرامی ارائه می کند. دفتر ترجمه رسمی پارس شمیران با گردآوری گروهی مجرب از کارشناسان حقوقی و مترجمین رسمی خدمات دارالترجمه رسمی ایتالیایی  ترجمه رسمی مدارک را با بالاترین دقت و بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد. کادر تخصصی دارالترجمه رسمی تهران پارس به صورت تخصصی به ترجمه زبان های مختلف مشغول هستند.

دفتر مرکزی دارالترجمه رسمی پارس شمیران در یکی از مناطق اصلی اداری شهر تهران واقع شده است و در این راستا خدمات خود را به شرکت ها، سازمان ها، هولدینگ ها و ارگان های مختلف خصوصی، نیمه دولتی و دولتی ارائه می دهد.  علاوه بر این دارالترجمه رسمی تهران پارس با تکیه بر اصل مشتری مداری همواره تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء سطح خدمات ارائه شده به مشتریان گرامی به عمل آورده است.

با توجه به استانداردهای بالای کیفی که در فرایند خدمات رسانی این مرکز برای عموم در نظر گرفته می شود همواره توانسته ایم رضایت مشتریان ارجمند را در زمینه های مختلف برآورده کنیم. مشتریان گرامی دفتر ترجمه رسمی تهران پارس می توانند از طریق پست و پیک نیز با این مرکز در ارتباط بوده و از خدمات ارائه شده در این مرکز به بهترین صورت و با مناسب ترین قیمت بهره مند شوند.

لازم به ذکر است با توجه به اهمیت دقت و رعایت استانداردهای بحث ترجمه مشتریان گرامی می بایست دقت لازم را در زمینه انتخاب دارالترجمه رسمی ایتالیایی مورد تایید به عمل آورند. با توجه به اهمیت دقت در ترجمه مدارک و رعایت نکات ظریف در ترجمه ای که به سفارت ها ارائه می شود دارالترجمه رسمی پارس شمیران با سابقه و اعتبار مناسب می تواند بهترین راهنما و مشاور برای شما بوده و نقش موثری در فرایند پذیرش و اخذ ویزای شما ایفا کند.

خدمات ترجمه رسمی شامل امور مختلفی مانند ترجمه رسمی با مهر مترجم رسمی، ترجمه رسمی با تایید دادگستری، ترجمه رسمی با تایید وزارت امور خارجه و ترجمه رسمی با تایید سفارت می باشد. برای بهره مندی از این خدمات کافی است با یکی از شماره تلفن های خطوط ویژه دارالترجمه رسمی تهران پارس تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس دفتر ترجمه رسمی تهران پارس مراجعه کنید. برای مشخص شدن محل ما روی نقشه کافی است نام دارالترجمه رسمی تهرانپارس، دارالترجمه  پارس شمیران، دفتر ترجمه پارس شمیران و یا دفتر ترجمه رسمی پارس شمیران  را در گوگل جست و جو کنید تا نقشه ما را به طور دقیق همراه با آدرس و کد پستی مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*